Tamam haklısınız ama merak ettiğim şu.
Türk kahvesi yazdığınız zaman binlerce aynı markanın satıcısı çıkıyor. Bunların hepsi resmi bayi mi sizce? Ben hiç sanmıyorum
Sizin ayrı bir prosedür koyacaklarını sanmıyorum. Herkese aynı prosedür işliyor. Eğer ilan koyabiliyorlarsa mutlaka gerekli belgeleri yüklemişlerdir.