En iyisini yapıyor darısı diğer pazaryerlerinin başına.
Aslında olayı sadece kendi açınızdan değerlendiriyorsunuz. Hal bu ki Amazon satıcıyı korumaya çalışıyor. Trendyol yada Hepsiburada da buybox a her isteyen giriyor. Adamın kendi özel olarak ürettiği ürüne girip başka ürün yolluyor. Bunu en çok replika ürün satanlar yapıyor. Pahalı markaların ürünlerini buybox ile çok daha ucuza listeleyip çakma ürün yolluyorlar. Müşteri mağdur olduğu gibi marka hakkında da müşteri negatif bir algıya sahip oluyor. Oysa ki satın aldığı ürün markanın değil replika satan satıcının malı.
Tamam haklısınız ama merak ettiğim şu.
Türk kahvesi yazdığınız zaman binlerce aynı markanın satıcısı çıkıyor. Bunların hepsi resmi bayi mi sizce? Ben hiç sanmıyorum