• 02-02-2022, 23:25:54
    Garip bir nesil geliyor
  • 03-02-2022, 04:59:28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Canınızı sıkmadan yolunuza bakın siz hocam acı çekin ona alışılır zamanla ama kesinlike sizi aşağı çekeceğine emin olduğunuz insanla bırak hayat kurmayı konuşmayın bile.
  • 03-02-2022, 08:38:36
    Bence seni kıskandırmak için yapmış. Onun erkek arkadaşı değildir o. Ne yapacağını merak ettiği için sana oyun oynamış olabilir.
    Göreceksin bak ne çabuk inandın deyip geri arayacak gibi geldi
  • 03-02-2022, 08:45:24
    Gelişme:
    Dün akşam mesaj attı, aramamı istedi. Bende aradım ve telefonlarım neden açılmıyor Emre diye ufak bir kızdı. Bende eskisi gibi konuşmayıp sanki sinirliymiş gibi konuştum ve sen neden gerginsin, ben aradım diye mi geriliyorsun, tamam aramam bir daha deyip kapattık.
    Son görüşmemizdi artık...
  • 03-02-2022, 09:07:55
    EmreKRMN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar kızla konuşmayı kestim zaten öyle biriyle ben yapamam, hadi yaptık diyelim 2 gün sonra yine bir keko görüp ona aşık olur bu


    Konu sonunda kamera şakasıymış filan diye bekledim
  • 03-02-2022, 09:10:24
    zdearban adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu sonunda kamera şakasıymış filan diye bekledim
    Keşke kamera şakası olsa hocam Emre kıskandırmak içindi seni falan dese keşke
  • 03-02-2022, 09:27:26
    Kız bence salağa yatıp senin tepkini ölçüyor dostum. Kız ilgi sevdalısı bence, senin bu hallerini görüp zevk alıyordur. Malum bazıları üzmekten hoşlanırlar.
  • 03-02-2022, 09:29:38
    lazzi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kız bence salağa yatıp senin tepkini ölçüyor dostum. Kız ilgi sevdalısı bence, senin bu hallerini görüp zevk alıyordur. Malum bazıları üzmekten hoşlanırlar.
    Salağa yatmaya devam etsin o zaman hocam bende bitti artık.
    Dün aradım işte "karnım ağrıyor yaaa" dedi ki (dediğiniz gibi) ilgi bekledi benden, bende; hiç konuşmadım daha sonra "kapatalım mı madem karnın ağrıyor yat dinlen o zaman" diye bir cevap verdim.
    "Tamam emre tamam kapatalım madem kapatmamızı istiyorsun, noldu sana böyle değildin" dedi ve kapattık
  • 03-02-2022, 09:32:28
    EmreKRMN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Salağa yatmaya devam etsin o zaman hocam bende bitti artık.
    Dün aradım işte "karnım ağrıyor yaaa" dedi ki (dediğiniz gibi) ilgi bekledi benden, bende; hiç konuşmadım daha sonra "kapatalım mı madem karnın ağrıyor yat dinlen o zaman" diye bir cevap verdim.
    "Tamam emre tamam kapatalım madem kapatmamızı istiyorsun, noldu sana böyle değildin" dedi ve kapattık
    Hiçbir şeyin farkında değilmiş gibi davranması komik olmuş Sen bu şekilde devam et hocam hiçbir şekilde iletişime geçme. Karnı ağrıyosa sevgilisini arayabilir değil mi ? ama seni arıyor. Senden ilgi bekliyor, beklediği şeyi verme bence.

    Niye böylesin falan diye sordugunda da yoğunum işim var falan uydur bişeyler hocam