lazzi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kız bence salağa yatıp senin tepkini ölçüyor dostum. Kız ilgi sevdalısı bence, senin bu hallerini görüp zevk alıyordur. Malum bazıları üzmekten hoşlanırlar.
Salağa yatmaya devam etsin o zaman hocam bende bitti artık.
Dün aradım işte "karnım ağrıyor yaaa" dedi ki (dediğiniz gibi) ilgi bekledi benden, bende; hiç konuşmadım daha sonra "kapatalım mı madem karnın ağrıyor yat dinlen o zaman" diye bir cevap verdim.
"Tamam emre tamam kapatalım madem kapatmamızı istiyorsun, noldu sana böyle değildin" dedi ve kapattık