EmreKRMN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar kızla konuşmayı kestim zaten öyle biriyle ben yapamam, hadi yaptık diyelim 2 gün sonra yine bir keko görüp ona aşık olur bu


Konu sonunda kamera şakasıymış filan diye bekledim