Salağa yatmaya devam etsin o zaman hocam bende bitti artık.
Dün aradım işte "karnım ağrıyor yaaa" dedi ki (dediğiniz gibi) ilgi bekledi benden, bende; hiç konuşmadım daha sonra "kapatalım mı madem karnın ağrıyor yat dinlen o zaman" diye bir cevap verdim.
"Tamam emre tamam kapatalım madem kapatmamızı istiyorsun, noldu sana böyle değildin" dedi ve kapattık
Hiçbir şeyin farkında değilmiş gibi davranması komik olmuş

Sen bu şekilde devam et hocam hiçbir şekilde iletişime geçme. Karnı ağrıyosa sevgilisini arayabilir değil mi ? ama seni arıyor. Senden ilgi bekliyor, beklediği şeyi verme bence.
Niye böylesin falan diye sordugunda da yoğunum işim var falan uydur bişeyler hocam