• 31-01-2022, 10:58:37
    #1
    Merhabalar
    Malum yeni yılın ikinci ayına girmemize 1 günden kısa bir süre kaldı. Maaşlar aşağı yukarı bildirilmiş, belirlenmiştir. Beklentinizin altında mı kaldı yoksa üzerinde mi?

    Bu arada az ya da çok Allah herkese bereketli kazanç nasip etsin inşallah...
  • 31-01-2022, 11:00:18
    #2
    Çalıştığım yerde maaşım artsa da elektrik faturası, market giderleri derken yine bir şey değişmedi hatta zarara girmiş bile olabilirim
  • 31-01-2022, 11:02:55
    #3
    tcaliacarr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çalıştığım yerde maaşım artsa da elektrik faturası, market giderleri derken yine bir şey değişmedi hatta zarara girmiş bile olabilirim
    Maliyet hesaplaması önemli, herkes buna göre zam talep edebilecek durumda değil maalesef...
  • 31-01-2022, 11:03:52
    #4
    maaş zam olarak yüksek verildi verilmesne ama herşey olağanınnüdtüjde pahalo geçen ay alınan 30 tllik çikolatı bu ay 45 tl olmışç 9 tlye alınan led ampul 15 tl olmuş
  • 31-01-2022, 11:03:59
    #5
    Bu yıl zam gider ile fitleştiği için zamsız devam ediyoruz ama her halimize çok şükür.
  • 31-01-2022, 11:08:40
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Bu ülkede zenginleri doyuramadık fiyatları %100 zam, maaş %40 peki %60 nerede?
  • 31-01-2022, 11:09:56
    #7
    2020 de aylikli calismayi biraktim piyasada elektrkci olarak calismaya basladim keske yillar once bunu yapsaymisim diyorum suan hic maas dusunmuyorum zaten emeklilik hayal suan kafam o kadar rahat ki 10 yil bosuna basimi agritmisim
  • 31-01-2022, 11:12:15
    #8
    benyamin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2020 de aylikli calismayi biraktim piyasada elektrkci olarak calismaya basladim keske yillar once bunu yapsaymisim diyorum suan hic maas dusunmuyorum zaten emeklilik hayal suan kafam o kadar rahat ki 10 yil bosuna basimi agritmisim
    😂
  • 31-01-2022, 11:16:12
    #9
    Daha maaş yatmadan gitti hocam
    Aracın yakıtı, fenni muayenem var, egzoz emisyon, bakımları derken alacağım maaşa borçluyum daha