Maaş Zammınızdan Memnun musunuz?
23
●1.302
- 31-01-2022, 12:03:24Şu anki alınan zamlar, geçen sene ortaya çıkan enflasyonu karşılıyor. Birkaç ay içerisinde yeni zamlar ile yine maaşlı çalışanları zor zamanlar bekliyor. Nisan Mayıs aylarında merkez bankası tahminlerinde bile son 20 yılın en yüksek enflasyonun gerçekleşmesi bekleniyor. Daha yılın ilk aylarından bunlar konuşuluyor ise yılın ikinci yarısı nasıl geçecek bakalım.
- 31-01-2022, 12:46:43Hicbir seyi karşılamıyor. Ocak elektrigi 240 dan 480 e cıktı. Dogalgaz gecen sene aralık ayi fatürasi 320 iken bu ay 820 ye çıktı. Oto muayene bile 300 lerden 500 lere çıktı. Brn ogretmenim. Bana yapılan zam %30. Rakam büyük gelebilir algı olarak ama zamlar hep 2 katı.bolivar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-01-2022, 15:21:32Şöyle bakmak lazım :
devletin açıkladığı yıllık enflasyon : %36
gerçek real enflasyon : %100 (ben buraya bakarım)
asgari ücrete yapılan zam: %50 civarı
Asgari ücrette bile Tamı tamına %50 bir fark var. Şuandaki maaşıma min. %101 zam yapılmassa zam yapıldığı anlamına gelmiyor benim için. Henüz konuşmadık zammı. yaparlar mı ? sanmıyorum ama ben dile getireceğim lafımı esirgemeyeceğim - 01-02-2022, 10:54:34Aralık ayında maaşımız açıklanmıştı ilk başta güzel geldi ama asgari ücret açıklandı herşeye zam geldi. Eski maaşım zamlar gelmeden önce daha iyiydi.