bolivar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu anki alınan zamlar, geçen sene ortaya çıkan enflasyonu karşılıyor. Birkaç ay içerisinde yeni zamlar ile yine maaşlı çalışanları zor zamanlar bekliyor. Nisan Mayıs aylarında merkez bankası tahminlerinde bile son 20 yılın en yüksek enflasyonun gerçekleşmesi bekleniyor. Daha yılın ilk aylarından bunlar konuşuluyor ise yılın ikinci yarısı nasıl geçecek bakalım.
Hicbir seyi karşılamıyor. Ocak elektrigi 240 dan 480 e cıktı. Dogalgaz gecen sene aralık ayi fatürasi 320 iken bu ay 820 ye çıktı. Oto muayene bile 300 lerden 500 lere çıktı. Brn ogretmenim. Bana yapılan zam %30. Rakam büyük gelebilir algı olarak ama zamlar hep 2 katı.