benyamin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2020 de aylikli calismayi biraktim piyasada elektrkci olarak calismaya basladim keske yillar once bunu yapsaymisim diyorum suan hic maas dusunmuyorum zaten emeklilik hayal suan kafam o kadar rahat ki 10 yil bosuna basimi agritmisim
😂