Konu
Maaş Zammınızdan Memnun musunuz?
31-01-2022, 11:09:56
#7
benyamin
2020 de aylikli calismayi biraktim piyasada elektrkci olarak calismaya basladim keske yillar once bunu yapsaymisim diyorum suan hic maas dusunmuyorum zaten emeklilik hayal suan kafam o kadar rahat ki 10 yil bosuna basimi agritmisim