• 31-01-2022, 01:15:32
    #10
    Risque adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen her ne kadar tecrübe böyle kazanmak istemiyorum desen de hayat bunlardan ibaret zaten. Yani dramdır hayat aslında. Mutlu geçirebildiğimiz, zevk alabildiğimiz anlar ise ekstralardır.

    Kendine soruyorsundur sürekli ben kime ne yaptım? diye. Sorun senin birine bir şey yapmış olman değil, sorun iyi insanlar kadar (hatta daha fazla) kötü insanların da var olması ve bunların alnında yazmaması.

    Ergenliğin biraz sonrasında (ergenliği geçip sağdan devam ediyorsun der gibi oldu ama) ilk ilişkilerinde böyle şeyler yaşar insan muhtemelen. Ondan sonra da kadın erkek ilişkilerinde daha deneyimli, daha temkinli olur. "Bu aldatır, bu yalan söyler" diye herkesi genellediğini yazmışsın ama bu da için soğuduğunda geçecek bir süre sonra.

    Kısacası geçmiş olsun güzel dostum. Parayla sahip olamayacağın güzel bir hayat dersi kazandın. Kimseye körü körüne bağlanmayacaksın, kendinden esirgeyip sevmeyeceksin. Senin kendinden esirgediğini yanlış anlama ama elin oğlu çatır çutur sevişir götürür.

    Duygusal bir insanım. Ancak hayatta edindiğim tecrübeler, bana bu yönümü çok iyi saklamayı ve realist olmayı öğretti.

    Umursama artık, boşver. Ramiz Dayı'nın da dediği gibi olan olmuş bir kere. Hiçbir sebep, onu olmamış yapamaz artık. Önüne bak...
    ÜStünden çok geçti geçmiyor reis. Mesele kız değil olay. Olayı bir türlü atlatamıyorum. Körü körüne de değildim ama ayakta uyutulmuşum. Anlattıkları aklıma geldikçe hayattan tiksiniyorum. 19 yaşımda tanışmıştık yaş 22 oldu hala kızlara güvenim yok. Bir kız niye bir erkeği sevsin ki diyorum. Mesele cinsiyet değil ama ümidimi kestim. Yarın bir gün aldatılmayacağımın veya aldatılmadığımın garantisini kendime veremiyorum.
  • 31-01-2022, 01:15:47
    #11
    Bugünde sıradan dökülüyor herkes. Diğer arkadaş bu konuyu görüp ne dertler varmış demeli.

    Hocam sen olayın farkındasın zaten, sana burda herkesin diyeceği tek şey var. İleride geri dönüşü zor bir yerde bunları öğrenmekte vardı. Maalesef yapacak bişey yok. İyi bir insan yüzünden herkese güvenilmediği gibi, kötü bir kaç insan yüzündende herkese karşı güvensizlik yapılmaz. Artık ister istemez böyle şeylere daha çok dikkat edersin, bu konu sende böyle bir iz bırakır iyi kötü tartışılır ama tecrübedir herkes farklı şekilde yaşar ama kesinlikle bu durumu müstakbel partnerine yansıtmamaya çalış. İster istemez dikkat edersin, ette ama yansıtmamaya çalış ve sanırım artık yaşlanıyorum şu yaşımda. Böyle konular garip geliyo bana.
    Senin gibi biri diye bişey yok hocam, onun için sen herkes gibisin. Diğer arkadaşa söylediğim gibi sen kendin için en değerlisin ve böylelerine değer vermeyeceksin, zaten değerini göstermiş. Ağır bir durum ama benim değerim bu demiş. Takma desek ne desek boş şu an sana ama takma yani çok geç farkedebilirdin. Nafaka gibi dertlerin olabilirdi. İyi yönden bakmaya çalış böyle şeyler düşün, komik videolar filan izle.
  • 31-01-2022, 01:16:30
    #12
    Evlenip boşanmakta varmış. Direkten döndüğünüz için sevinmeniz lazım.
  • 31-01-2022, 01:17:43
    #13
    ah be abi içim parçalandı atlatmak cidden zor bu tür olayları bi sigara yakayım reis.
  • 31-01-2022, 01:17:56
    #14
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evlenip boşanmakta varmış. Direkten döndüğünüz için sevinmeniz lazım.
    Bu nasıl bir duygu hocam? onca masraf, onca emek, onca geçen zaman nasıl oluyordu 15 dklık bir duruşmada bitebiliyor.
  • 31-01-2022, 01:19:55
    #15
    Platin üye
    Bende konu açacaktım ancak vazgeçtim. 3 sene normal bir ilişkimiz olmuştu. Ardından yan çizmeye başladı ve 2019 ramazanında beni kampüs içerisindeki parka çağırdı.
    Gittim her neyse zaten 1-2 haftadır aramız limoniydi, özür filan diledim bilmeden bir şey yaptıysam diye (Bazen çok ağır konuşabiliyorum kontrolüm yok o konuda).
    Senle olmaz diyor başka bir şey demiyor. Düğün yapalım yazın dedim, paranmı var hani yapamayacağını söylemiştin dedi. (Bir konuşmada öyle belirtmiştim). Bulurum dedim. Halen senle olmaz diye diretiyor.
    Neyse eyvallah dedim 1 hafta sonra birisiyle fotoğrafını gördüm aradım açmadı, teyzeside 1 yaş büyük onu aradım bana saçma sapan konuşuyor ''Kızın peşini bırak diyor'' ulan 1 sene o benim için ağladı.
    Ben küfürleri ederken telefonu kapattı teyzeside, bu güne kadar kimseye eyvallahım olmadı ancak o kıza olmuştu. 2 ay sonrada o arkadaş ile evlendi okulun bitmesini bile beklemedi.
    4 sene geçti 1-2 tane çocukları olmuş. Sonrasında 2 ilişkim oldu ilki durduk yere ikincisi ise yine daha iyisini buldu. ) Bir daha da tövbe ettim. Halen aklımda ve sinirlerimi bozuyor.

    İlkini ve sonuncuyu Allah'a havalet ettim.
  • 31-01-2022, 01:20:31
    #16
    Peksoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugünde sıradan dökülüyor herkes. Diğer arkadaş bu konuyu görüp ne dertler varmış demeli.

    Hocam sen olayın farkındasın zaten, sana burda herkesin diyeceği tek şey var. İleride geri dönüşü zor bir yerde bunları öğrenmekte vardı. Maalesef yapacak bişey yok. İyi bir insan yüzünden herkese güvenilmediği gibi, kötü bir kaç insan yüzündende herkese karşı güvensizlik yapılmaz. Artık ister istemez böyle şeylere daha çok dikkat edersin, bu konu sende böyle bir iz bırakır iyi kötü tartışılır ama tecrübedir herkes farklı şekilde yaşar ama kesinlikle bu durumu müstakbel partnerine yansıtmamaya çalış. İster istemez dikkat edersin, ette ama yansıtmamaya çalış ve sanırım artık yaşlanıyorum şu yaşımda. Böyle konular garip geliyo bana.
    Senin gibi biri diye bişey yok hocam, onun için sen herkes gibisin. Diğer arkadaşa söylediğim gibi sen kendin için en değerlisin ve böylelerine değer vermeyeceksin, zaten değerini göstermiş. Ağır bir durum ama benim değerim bu demiş. Takma desek ne desek boş şu an sana ama takma yani çok geç farkedebilirdin. Nafaka gibi dertlerin olabilirdi. İyi yönden bakmaya çalış böyle şeyler düşün, komik videolar filan izle.
    Reis olaydan 2 - 3 sene geçti zaten ama 1 - 2 sene peşimde koştu. Arkadaşlarını vs araya katıp barışmak felan istedi. Beni sen gibi kimse sevmedi vs diye başımı yedi. İyi de kardeşim seven insanı birisi de sevmez mi? Tipi engeli umrumda olmaz. Kalbi güzel olsun yeter. Ama daha hiç karşılaşmadım. Keşke tecrübeyi bu yoldan öğrenmeseydik reis. Biz de evliyken nunu yaşayan abilerimize üzülüp önümüze bakmaya çalışacağız. Dediğin gibi kötünün kötüsü var. Umarım aldatılma hissi bir gün geçer.
  • 31-01-2022, 01:21:10
    #17
    iGurler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu nasıl bir duygu hocam? onca masraf, onca emek, onca geçen zaman nasıl oluyordu 15 dklık bir duruşmada bitebiliyor.
    Birileri orada mutlu mesut yaşarken dünyanın sonuymuş gibi kafaya takmamak gerekir. İyi açıdan bakmak gerekir. Uzun bir yolculuktayız, bu uzun yolda birçok kez önümüze engeller çıkacak ve tatsızlıklar olacak. Deneyim edinerek bundan sonra karşımıza çıkacak engelleri minimum zararla atlatmak gerekecek. Biliyorum üzücü bir durum ama daha üzücü şeyler de var. Dünyanın sonu değil.
  • 31-01-2022, 01:21:35
    #18
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evlenip boşanmakta varmış. Direkten döndüğünüz için sevinmeniz lazım.
    Eklemeyi unuttum hocam. Sağdan soldan biriktirdiğim parayla gümüş yüzük almıştım. Ailemle vs telefonda görüştürmüştüm. Ucundan döndüm dediğin gibi.
    • Bip
    Bip bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.