Bugünde sıradan dökülüyor herkes. Diğer arkadaş bu konuyu görüp ne dertler varmış demeli.

Hocam sen olayın farkındasın zaten, sana burda herkesin diyeceği tek şey var. İleride geri dönüşü zor bir yerde bunları öğrenmekte vardı. Maalesef yapacak bişey yok. İyi bir insan yüzünden herkese güvenilmediği gibi, kötü bir kaç insan yüzündende herkese karşı güvensizlik yapılmaz. Artık ister istemez böyle şeylere daha çok dikkat edersin, bu konu sende böyle bir iz bırakır iyi kötü tartışılır ama tecrübedir herkes farklı şekilde yaşar ama kesinlikle bu durumu müstakbel partnerine yansıtmamaya çalış. İster istemez dikkat edersin, ette ama yansıtmamaya çalış ve sanırım artık yaşlanıyorum şu yaşımda. Böyle konular garip geliyo bana.
Senin gibi biri diye bişey yok hocam, onun için sen herkes gibisin. Diğer arkadaşa söylediğim gibi sen kendin için en değerlisin ve böylelerine değer vermeyeceksin, zaten değerini göstermiş. Ağır bir durum ama benim değerim bu demiş. Takma desek ne desek boş şu an sana ama takma yani çok geç farkedebilirdin. Nafaka gibi dertlerin olabilirdi. İyi yönden bakmaya çalış böyle şeyler düşün, komik videolar filan izle.