Bu nasıl bir duygu hocam? onca masraf, onca emek, onca geçen zaman nasıl oluyordu 15 dklık bir duruşmada bitebiliyor.
Birileri orada mutlu mesut yaşarken dünyanın sonuymuş gibi kafaya takmamak gerekir. İyi açıdan bakmak gerekir. Uzun bir yolculuktayız, bu uzun yolda birçok kez önümüze engeller çıkacak ve tatsızlıklar olacak. Deneyim edinerek bundan sonra karşımıza çıkacak engelleri minimum zararla atlatmak gerekecek. Biliyorum üzücü bir durum ama daha üzücü şeyler de var. Dünyanın sonu değil.