Önemli projelerimin satışlarını forum veya ilan siteleri ile satış yapmıyorum. Herkes getirisi ne kadar? vs. vs. öğrenmek için mesaj atıyor. Bunun yerine benzer sektörlerde çalışan arkadaşlara haber veriyorum veya arkadaşlarıma söylüyorum. Yayılıyor uygun gördüğüme gizli satış yapıyorum.
Önemli görmediğim site satışlarını forumda konu açarak yapıyorum.
Bir çoğu eli boş fikir topluyor arkadaşın dediği gibi yapamayacaklar ama boşa giden sizin zamanınız.
Ne değişik insanlar var. Ya Sabır!
14
●624
- 30-01-2022, 01:54:01
- 30-01-2022, 01:59:39Çok teşekkür ederim hocam, mutlu ettiniz. Bunu takmak veya üzülmek değil de anlamlandırmak aslında biraz konu açma sebebim. İnsanlar yakındakileri kıskanabiliyor pek hoş karşılanmasa da doğru olarak ama bu bir fıtrat sonucu, adı da nefis. Peki hiç tanımadığı insanları örnek almak yerine neden zora sokmak istiyoruz? Tamamen mantıksız 😄 Mutlu geceler dilerimonlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam yapmak isteyen soru sorsun, ben proje aşkıyla yanıp tutuşuyorum yok mu elimden tutacak desin Oldu da bu. Genç arkadaşlar vardı. Herkes bir noktada destek oldu, biz de olduk. Ama hem bir iş yapmayıp hem de insanlara zarar veriyorlarSelim32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesinlikle en doğru olan da bu ama hep ihtiyaç duyabilecek, başarabilecek kişilere gider belki düşüncesiyle bunu yapıyorum. Kâr ve emeği kıyaslasak zaten mantıklı değil ama ben işimi gördüm, başkasına da belki ekmek olur diyorum. Geçen mesela bir dostumuza sayfa sattım. Kendisi reelste bir haftada 180-200 k ları görmüş. Bana bir de mesaj atıp tekrar teşekkür etti. Ben ondan 100-200 lira eksik alsam da örneğin, bu teşekkürün paradan kat kat değerli olduğunu biliyorum. Ama diğeri hem kendine fayda sağlamıyor hem de insanlara köstek oluyor 😄orhansinane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 30-01-2022, 02:03:01Fikir neyin fikri zaten ülkemizde başarılı olan projeler hatta dünyada da çoğu bir diğerinin kopyası veya farklı bir özellik eklenmiş olanı. Sizde zaten yeteri kadar beceri, kaynak ve bilgi varsa bunu gerçekleştirirsiniz. O yüzden benim fikrimi projemi calacaklar bilmem ne kafasından çıkın. Konuya gelecek olursak hiç gerek yok direkt muhattap olmayacağınız müşteriyle iletişimi kesin. Bu kadar uzatıp konuşmaya bile değmez. Ticaret böyle değişik insanların olduğu bir ortam zaten.
- 30-01-2022, 02:05:57Hocam dünyada başarılı olan projelerin birçoğu diğerinin kopyasıysa kopyalanan proje nasıl oluştu acaba bunu bir düşünelim isterseniz.ugrboz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öyle ya da böyle bir şeyler ilk oluyor. Benim de tescilli/patentli birçok projem var. Kimseden kopyalamadım mesela. Nasıl olsa çalacaklar diyip tüm formüllerimizi, detaylarımızı paylaşalım mı? Ticaret veya toplum açısından insanlar elbette garip. Ancak en azından başkalarının zekasını küçümsemeyerek kendimize ve insanlara faydalı olmaya çabalayabiliriz Bence yapmamız gereken bahsettiğiniz rahatlığa erişmek değil insanların başkalarının alanlarına bu kadar rahat girmesini engellemek olmalıdır. Yine de değerli yorumunuz için teşekkür ederim 🙏🏻
- 30-01-2022, 02:43:37Benimde @orhansengun; hocam ile bir ö.m serüvenim oldu ;
Merakımı giderdim , profile baktım , inceledim işime yaramayacağını belirttim.
( İlk mesaj atmamın sebebi bir farklı konusunda yine kullanıcı adını ö.m ile vermesiydi.. Garibime gitmişti , kullanıcı adı onda ama paylaşmıyor diye )
Alıcı olmadığımı söyledim , sohbetimiz kesildi
Zamanınızı çaldıysam özür dilerim ama ö.m ile kullanıcı adını vericek kişi sizsiniz.
Konuda belirtmiş olsanız , vaktinizi çalmazdım.
Saygı ve sevgilerimle - 30-01-2022, 02:46:43Hocam sizi anlıyorum, kastettiğim siz de değilsiniz. Konuştuk özel mesajla belirtmeme sebebim art niyetli insanlar tamamen. İnsanlar konuşarak anlaşabilir, merakı da anlarım ama uyanık geçinip yazıyor adam, niyetini anlıyorum. Ardından beni engelliyor. Bu hareketin hiçbir şekilde açıklaması yok.sadecemfk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Estağfurullah sizlik bir şey yoktu
Öyle ya da böyle bir şeyler ilk oluyor. Benim de tescilli/patentli birçok projem var. Kimseden kopyalamadım mesela. Nasıl olsa çalacaklar diyip tüm formüllerimizi, detaylarımızı paylaşalım mı? Ticaret veya toplum açısından insanlar elbette garip. Ancak en azından başkalarının zekasını küçümsemeyerek kendimize ve insanlara faydalı olmaya çabalayabiliriz Bence yapmamız gereken bahsettiğiniz rahatlığa erişmek değil insanların başkalarının alanlarına bu kadar rahat girmesini engellemek olmalıdır. Yine de değerli yorumunuz için teşekkür ederim 🙏🏻