Benimde
@orhansengun; hocam ile bir ö.m serüvenim oldu ;
Merakımı giderdim , profile baktım , inceledim işime yaramayacağını belirttim.
( İlk mesaj atmamın sebebi bir farklı konusunda yine kullanıcı adını ö.m ile vermesiydi.. Garibime gitmişti , kullanıcı adı onda ama paylaşmıyor diye )
Alıcı olmadığımı söyledim , sohbetimiz kesildi
Zamanınızı çaldıysam özür dilerim ama ö.m ile kullanıcı adını vericek kişi sizsiniz.
Konuda belirtmiş olsanız , vaktinizi çalmazdım.
Saygı ve sevgilerimle