sadecemfk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benimde @orhansengun; hocam ile bir ö.m serüvenim oldu ;

Merakımı giderdim , profile baktım , inceledim işime yaramayacağını belirttim.

( İlk mesaj atmamın sebebi bir farklı konusunda yine kullanıcı adını ö.m ile vermesiydi.. Garibime gitmişti , kullanıcı adı onda ama paylaşmıyor diye )

Alıcı olmadığımı söyledim , sohbetimiz kesildi

Zamanınızı çaldıysam özür dilerim ama ö.m ile kullanıcı adını vericek kişi sizsiniz.
Konuda belirtmiş olsanız , vaktinizi çalmazdım.

Saygı ve sevgilerimle
Hocam sizi anlıyorum, kastettiğim siz de değilsiniz. Konuştuk özel mesajla belirtmeme sebebim art niyetli insanlar tamamen. İnsanlar konuşarak anlaşabilir, merakı da anlarım ama uyanık geçinip yazıyor adam, niyetini anlıyorum. Ardından beni engelliyor. Bu hareketin hiçbir şekilde açıklaması yok.
Estağfurullah sizlik bir şey yoktu