Teyit etmeden işlem yaptığım için hatalı olduğumun farkındayım giden 200 TL zaten büyük bir para değil ama hakkında şikayette bulunacağım gönderdiği iban numarası Seda Kaya adında birisine kayıtlı konuşmalar ve iban ile beraber şikayette bulunsam bir geri dönüş alır mıyım? Giden parada değilim maksat başka kimseleri dolandırmasın sonradan dank etti forumda araştırınca epey kişiyi dolandırmış ya da dolandırmaya çalışmış.
Başka bir arkadaş ile görüştüm dolandıran kişinin adını ve soyadını Mahsun Baran Kaya olarak söyledi bana ibandaki soyadıyla uyuşuyor zaten.
Arkadaş @siyahh; adını kullanarak oymuş gibi tanıttı kendisini ama arkadaşla bir alakası yok. Dikkat edin bu numaraya lütfen.

