Seda'nın ceza alacağını ben de düşünüyorum zaten direkt savcılığa vereceğim dolandıran kişinin de adı soyadı belli zaten ama bu kadar rahat olmanın nedenini anlayamıyorum çok ilginç.
Değişik valla inan çözemiyorum. Belki adam birisinden birşey alıyordur vs o arada ondan iban istemiştir, oda saf gibi verince sana atmış ve ödeme almış. Artık o kadın da işin farkında değil ve paramı aldım diye seviniyor belkide. Belkide eşi dostu bilemem.