Bu tip konularda sürekli açıklama yapmaktan sıkıldım. Konu sahibi arkadaş beni etiketlemiş ama olayın benimle alakası olmadığını özellikle ilk mesajında belirtsin. Her seferinde (imzamda bile var) teyit alın sonra işlem yapın diyoruz. Şu an durduk yere bende zan altında kalıyorum bu hoş değil. Senelerdir buradayım tek bir şikayet konusu dahi hakkımda açılmamıştır. Kimsenin hakkı bende kalmamıştır. Her dakika her saniye forumda online olup sürekli teyit kovalama durumumuz yok. Yeri geliyor 3-5 saat sonra görebiliyorum mesajları. Kaldı ki benim durumumda olan bir sürü arkadaş var.
bu durumu defalarca açıkladım. ************** yapan arkadaşla alakalı tüm bilgileri Eskişehir'de ki avukata gönderdim. Konu sahibi arkadaş dava açsın hakkını mutlaka arasın.
https://www.r10.net/1081783106-post15.html
Geçmiş olsun