• 29-01-2022, 14:02:41
    #10
    Gelir şimdi; "beğenmiyorsan git yurtdışına" diyen kişiler...

    Gelişim önce "sorgulamaktan" başlar. Bunu unutmasın kimse. Bizim ülkemizde maalesef bencillik ve anlayışsızlık üst düzeyde. Kişi; kendini ve çevresini *doğru ve tarafsız* bir biçimde sorgularsa o zaman bir şeyler yerine oturmaya başlar.
  • 29-01-2022, 14:14:13
    #11
    herkes güzel konulara değinmiş saglık çalısanına şiddet uygulayan şiddetin çözüm olduğunu düşünen insanlık nasibini almamış insanlar yanında görevini yapmayan vurdum duymaz gelen hastalara bağıran mesai saati icinde muayene odasında olmayan doktor odasında hemsıre odasında goy goy yapan karektersiz insanlarıda unutmamak gerek . bir sağlık mensubu olan veteriner hekim olarak bence saglık çalışanına şiddet uygulayan her kimse agır hapis cezası ve meslegini etik degerler içinde yapmayıp hastasına kötü davranıp mesai saatinde oturup odalarında goy goy yapanlarda bu kutsal meselkten atılması gerekir .
  • 29-01-2022, 14:55:34
    #13
    Bende bir örnek vereyim bir oyun yönetiyorum. Oyunda Türkler,Amerika,Kore,Almanyadan vs insanlar falan var. Sunucuda en ufak bir sorun olsun bilgi vermene rağmen , Türk oyuncular başlıyor küfürler hareketler , oyunu kötülemeler fakat yabancı kitleye bakıyorsun 1-2 kişi sorun ne diyor başka kimseden ses yok sanki oyunda değillermiş gibi.

    Her alanda sorunlu olmak zorundamı bizim milletiniz ben anlamıyorum
  • 29-01-2022, 14:59:26
    #14
    vetfak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    herkes güzel konulara değinmiş saglık çalısanına şiddet uygulayan şiddetin çözüm olduğunu düşünen insanlık nasibini almamış insanlar yanında görevini yapmayan vurdum duymaz gelen hastalara bağıran mesai saati icinde muayene odasında olmayan doktor odasında hemsıre odasında goy goy yapan karektersiz insanlarıda unutmamak gerek . bir sağlık mensubu olan veteriner hekim olarak bence saglık çalışanına şiddet uygulayan her kimse agır hapis cezası ve meslegini etik degerler içinde yapmayıp hastasına kötü davranıp mesai saatinde oturup odalarında goy goy yapanlarda bu kutsal meselkten atılması gerekir .
    Onu şikayet edersen sonuç alırsın. Doktor hemşire tartaklayan yamyamı şikayet etsen ne olur?
  • 29-01-2022, 15:15:38
    #15
    eslao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onu şikayet edersen sonuç alırsın. Doktor hemşire tartaklayan yamyamı şikayet etsen ne olur?
    şikayet ettiğin doktora ve dayısı var mı ona baglı olarak şikayetin işe yarar . zaten her iki tarafada sağlam ceza uygulanmalı saldırganlarada sağlam hapis cezası gelmeli diyorum zaten
  • 29-01-2022, 15:39:13
    #16
    Yok yavvv sağlık çok iyi yavvv... kuyruk yok yavvv.... RANDEVU YOK RANDEVU TABİİ KUYRUK OLMAZ... KUYRUK RANDEVU SİSTEMİYLE KAPILARDAN TELEFON BAŞLARINA, BİLGİSAYAR BAŞLARINA GEÇTİİİ
  • 29-01-2022, 18:03:58
    #17
  • 29-01-2022, 19:02:42
    #18
    Salgın hastalık tan önce de sağlık çalışanlarının işi zordu. Şimdi daha zor. Umarım şartları daha kolaylaşır. 👍