herkes güzel konulara değinmiş saglık çalısanına şiddet uygulayan şiddetin çözüm olduğunu düşünen insanlık nasibini almamış insanlar yanında görevini yapmayan vurdum duymaz gelen hastalara bağıran mesai saati icinde muayene odasında olmayan doktor odasında hemsıre odasında goy goy yapan karektersiz insanlarıda unutmamak gerek . bir sağlık mensubu olan veteriner hekim olarak bence saglık çalışanına şiddet uygulayan her kimse agır hapis cezası ve meslegini etik degerler içinde yapmayıp hastasına kötü davranıp mesai saatinde oturup odalarında goy goy yapanlarda bu kutsal meselkten atılması gerekir .