Bende bir örnek vereyim bir oyun yönetiyorum. Oyunda Türkler,Amerika,Kore,Almanyadan vs insanlar falan var. Sunucuda en ufak bir sorun olsun bilgi vermene rağmen , Türk oyuncular başlıyor küfürler hareketler , oyunu kötülemeler fakat yabancı kitleye bakıyorsun 1-2 kişi sorun ne diyor başka kimseden ses yok sanki oyunda değillermiş gibi.
Her alanda sorunlu olmak zorundamı bizim milletiniz ben anlamıyorum