Gelir şimdi; "beğenmiyorsan git yurtdışına" diyen kişiler...

Gelişim önce "sorgulamaktan" başlar. Bunu unutmasın kimse. Bizim ülkemizde maalesef bencillik ve anlayışsızlık üst düzeyde. Kişi; kendini ve çevresini *doğru ve tarafsız* bir biçimde sorgularsa o zaman bir şeyler yerine oturmaya başlar.