• 25-01-2022, 23:55:06
    #2
    komisyon ve kargo ücretleri yüzünden kapattım en iyisi amazon ve etsy tr pazaryerlerinde uğraşmaya değmez diyeceksiniz emin olun
  • 25-01-2022, 23:55:51
    #3
    1-2 hafta oldu trendyol da 1 tane sipariş gelmedi 75 ürün var 0 sipariş 2 haftadır
  • 26-01-2022, 00:04:17
    #4
    Fiyatları x2’ledim reklam yeri olarak kullanıyorum. Satmasak da olur.
  • 26-01-2022, 00:08:21
    #5
    MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiyatları x2’ledim reklam yeri olarak kullanıyorum. Satmasak da olur.
    Aynı şeyi bende yaptım.
    Çok güzel google reklamı veriyorlar. İsimle aratınca benim gerçek sitem çıkıyor
    Reklam ücreti ödemeden HIT alıyor site...
  • 26-01-2022, 00:28:54
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    trendyolda fiyatlar inanılmaz artarak gidiyor. kim alıyor bu fiyatlara bilmiyorum. daha 5 gün önce benim yeğene dijital saat hediye alacaktım. pazartesi gününe kadar 40 lira birden artmış almadım. kedi mamalarına hiç girmiyorum. takip ettiğim bir çok ürün 40-50 lira birden eklenerek gidiyor bakalım nereye kadar gidecek
  • 26-01-2022, 01:39:20
    #7
    DataNetron adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    komisyon ve kargo ücretleri yüzünden kapattım en iyisi amazon ve etsy tr pazaryerlerinde uğraşmaya değmez diyeceksiniz emin olun
    Son kargo zammından sonra Trendyol iyice kötü oldu. Zaten millet de para yok alacak. Olsa da yarın fatura kaç lira gelecek diye harcayamıyor.
  • 27-01-2022, 17:04:28
    #8
    hocam kötü gidiyor şu aralar baya düşüş yaşadık artışlardan dolayı

    ancak iyi zamanları elbette gelecek bu şekilde bu kriz böyle 10 yıl gitmez

    diğer konuya gelince pazaryerleri reklam amaçlı kullanılabilir .