DataNetron adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
komisyon ve kargo ücretleri yüzünden kapattım en iyisi amazon ve etsy tr pazaryerlerinde uğraşmaya değmez diyeceksiniz emin olun
Son kargo zammından sonra Trendyol iyice kötü oldu. Zaten millet de para yok alacak. Olsa da yarın fatura kaç lira gelecek diye harcayamıyor.