hocam kötü gidiyor şu aralar baya düşüş yaşadık artışlardan dolayı

ancak iyi zamanları elbette gelecek bu şekilde bu kriz böyle 10 yıl gitmez

diğer konuya gelince pazaryerleri reklam amaçlı kullanılabilir .