• 25-01-2022, 01:21:19
    #1
    Gerçekten bazı yorumlara şaşırmamak elde değil. Bir arkadaşın bisküvi konusundan bu duruma yine denk geldim.

    Arkadaşlar birşey alınmadığı zaman gerçekten zam olmıyacağına inanıyor musunuz ?

    Hadi inandınız gerçektende böyle diyelim;

    Ekmek,süt,peynir,kaşar ve benzeri temel ihtiyaçları almadan kaç gün geçiriyorsunuz?

    Bu yukarıdaki saydığım ürünlere zam gelmeyen hafta varmı peki ?

    Rica ediyorum çıkın bu düşünceden.
  • 25-01-2022, 01:24:16
    #2
    Bu ulkede aldin aldin, satilmasada zamlar her turlu gelecek cunku hammadde ithal. Ekim ayi gibi eve bi dolap alacaktim, 1500 liraya satiyorlardi. Simdi ayni yerde ayni model 3500 lira. Allahtan yatak aldim, kasim basinda 3500'e aldigim baza+yatak simdi 7-8 bin.

    Zaten temel gida urunleri her sekilde alinacak, ekonomide buna inelastik talep denilir.
  • 25-01-2022, 01:25:36
    #3
    bebe bisküvisi hariç diğer bisküviler elzem değil. bisküvi almayınca zamların inmesi için en az 10 milyon satım aşağıya düşmesi lazım.yoksa zamı durduramazsın
  • 25-01-2022, 01:34:50
    #4
    Birilerine toz konduramadıkları için satıcıları suçluyorlar işte ne yapsınlar suça ortaklık etme psikolojisi. Adamlar serbest piyasa içerisinde zaten optimum fiyatı koyuyor ama bir arkadaş bisküviyi satanların fiyatı bilerek insanların alamayacağı fiyatlara çıkardığını zannediyor. Dünyayı basit algılama da olabilir bilemiyorum. Dünyayı 5 ailenin yönettiğine de inanıyor genelde aynı güruh.
  • 25-01-2022, 01:39:43
    #5
    PeAylwin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birilerine toz konduramadıkları için satıcıları suçluyorlar işte ne yapsınlar suça ortaklık etme psikolojisi. Adamlar serbest piyasa içerisinde zaten optimum fiyatı koyuyor ama bir arkadaş bisküviyi satanların fiyatı bilerek insanların alamayacağı fiyatlara çıkardığını zannediyor. Dünyayı basit algılama da olabilir bilemiyorum. Dünyayı 5 ailenin yönettiğine de inanıyor genelde aynı güruh.
    Gerçekten optimum fiyatı mı koyuyor zannediyorsunuz? Hazır fiyatı yükseltirken biraz daha yükseltelim derdindeler. Bu whatsapp konuşmaları da mı zan üzerine?

    https://www.yenisafak.com/foto-galer...2057750?page=1
  • 25-01-2022, 01:42:12
    #6
    Revilationer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten optimum fiyatı mı koyuyor zannediyorsunuz? Hazır fiyatı yükseltirken biraz daha yükseltelim derdindeler. Bu whatsapp konuşmaları da mı zan üzerine?

    https://www.yenisafak.com/foto-galer...2057750?page=1
    Burada hiç bu kadar ciddiyetsiz gülmedim ama DHSJDNANDNSNDNSNSN
    İnanılmaz insanlarsınız siz ya gerçekten inanılmaz SBSNSNANSNNDDHSJANANANAN
  • 25-01-2022, 01:45:12
    #7
    Böylelerine avel diyorum. Başka açıklaması yok çünkü
  • 25-01-2022, 01:48:38
    #8
    PeAylwin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burada hiç bu kadar ciddiyetsiz gülmedim ama DHSJDNANDNSNDNSNSN
    İnanılmaz insanlarsınız siz ya gerçekten inanılmaz SBSNSNANSNNDDHSJANANANAN
    Hocam 23 yaşında olgun bir insan olman gerekirken ne bu laubalilik? Bunu yapanlar milyonlarca ceza yedi neye gülüyorsun gerçekten çok merak ediyorum. Allah yardımcın olsun
  • 25-01-2022, 01:53:14
    #9
    Revilationer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 23 yaşında olgun bir insan olman gerekirken ne bu laubalilik? Bunu yapanlar milyonlarca ceza yedi neye gülüyorsun gerçekten çok merak ediyorum. Allah yardımcın olsun
    Allah ilk önce senin çevrendekilere yardımcı olsun. Pentagon yetkililerinin Türkiyeyi yıkmakla ilgili whatsapp grubu konuşmaları çıkarsa onun da yenisafak linkini atarsın bekliyo olucam.

    Eninde sonunda hata yaptığınızı kabul edeceksiniz sadece biraz fazla sabırlı ve utanmazsınız. Yiyecek ekmeği bile bulamadığınız zaman gelecek umarım ve o gün evet ya bir hata yaptım zamanında diyeceksiniz. Umarım çabuk olur. Allah reisten ve ekonomist yeteneklerinden razı olsun.

    Edit:
    https://www.r10.net/1081810859-post2.html

    Pardon sen maaşlıymışsın sözlerimi geri alıyorum sen aç kalmazsın. Bankamatikten çektiğin paradaki vergim helal olmasın.