Gerçekten bazı yorumlara şaşırmamak elde değil. Bir arkadaşın bisküvi konusundan bu duruma yine denk geldim.

Arkadaşlar birşey alınmadığı zaman gerçekten zam olmıyacağına inanıyor musunuz ?

Hadi inandınız gerçektende böyle diyelim;

Ekmek,süt,peynir,kaşar ve benzeri temel ihtiyaçları almadan kaç gün geçiriyorsunuz?

Bu yukarıdaki saydığım ürünlere zam gelmeyen hafta varmı peki ?

Rica ediyorum çıkın bu düşünceden.