Gerçekten bazı yorumlara şaşırmamak elde değil. Bir arkadaşın bisküvi konusundan bu duruma yine denk geldim.
Arkadaşlar birşey alınmadığı zaman gerçekten zam olmıyacağına inanıyor musunuz ?
Hadi inandınız gerçektende böyle diyelim;
Ekmek,süt,peynir,kaşar ve benzeri temel ihtiyaçları almadan kaç gün geçiriyorsunuz?
Bu yukarıdaki saydığım ürünlere zam gelmeyen hafta varmı peki ?
Rica ediyorum çıkın bu düşünceden.