Birilerine toz konduramadıkları için satıcıları suçluyorlar işte ne yapsınlar suça ortaklık etme psikolojisi. Adamlar serbest piyasa içerisinde zaten optimum fiyatı koyuyor ama bir arkadaş bisküviyi satanların fiyatı bilerek insanların alamayacağı fiyatlara çıkardığını zannediyor. Dünyayı basit algılama da olabilir bilemiyorum. Dünyayı 5 ailenin yönettiğine de inanıyor genelde aynı güruh.