• 20-01-2022, 18:00:58
    #10
    Alkewebtasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adi kömür dediğimiz kalorifer kömürüdür. Devletin verdigi dediginizin tam tersine kaliteli kömürdür. çünki "TTK" kömürüdür. "Türkiye Taş Kömürü"
    Dağatılan kömür ortalama 5000 6000 7000 Kalori arasııdır. Ve bu kömür yeterlidir. Kısacası devletin verdigi kömür sobayı eritir
    Dağatılan kömür şuanda ortalama ton bazlı 1700TL dir.
    Tabi bazı durumlarda taşören şirketlerle ihale yapılmakta. Onların dahattıgı kömürler hakkında bilgim yok. Makinalarda kontrol edilmesi lazım.
    Orta seviye bir kömür şu an tonu 3300 tl. 1700 lik komure iyi diyemezsin her sene toplu al beklet sat yaparim. 2021 de 450 ton aldım. Subat basinda satıcaz. Su an 3400 lerde.3600 lere cikacaktir. Bu arada devletin dagitti cidri anlamda cok kalitesiz. Kül oranı cok fqzla.
  • 20-01-2022, 18:02:50
    #11
    Alkewebtasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Prof, hocamızı zonguldaga davet ediyorum. Madenleri gezdirmeye ) Hayatında soba bile yakmamış insanların bunları demesi komik
    köyde yokluk içinde büyümüş maden konusunda citti araştırmaları olan bir insana yargısız infaz yapmak çok komik çe olur,
    konuma yazın, SİVAS Gemerek Karacalar, yazımı okuduysanız youtube ye bakın demiştim ama neyse siz bakmayın.
  • 20-01-2022, 18:05:33
    #12
    erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Orta seviye bir kömür şu an tonu 3300 tl. 1700 lik komure iyi diyemezsin her sene toplu al beklet sat yaparim. 2021 de 450 ton aldım. Subat basinda satıcaz. Su an 3400 lerde.3600 lere cikacaktir. Bu arada devletin dagitti cidri anlamda cok kalitesiz. Kül oranı cok fqzla.
    Zonguldak da yaşıyorum bende bu işi yapıyorum. Ortalama şuanda 5000kalori 1700bandında. Dediginiz fiyattan kimseye kömür satamazsınız. Şu şekilde satarsınız, Çuval paketleme şeklinde.
    Ayrıca bu dediğiniz 400+ ton kömürü ancak ama ancak Akdeniz kısımlarına verirsiniz. Bartın, Ereğli vesayre oralardada 2500civarında. Dediginiz fiyat çok yüksek.
  • 20-01-2022, 18:25:04
    #13
    Alkewebtasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zonguldak da yaşıyorum bende bu işi yapıyorum. Ortalama şuanda 5000kalori 1700bandında. Dediginiz fiyattan kimseye kömür satamazsınız. Şu şekilde satarsınız, Çuval paketleme şeklinde.
    Ayrıca bu dediğiniz 400+ ton kömürü ancak ama ancak Akdeniz kısımlarına verirsiniz. Bartın, Ereğli vesayre oralardada 2500civarında. Dediginiz fiyat çok yüksek.
    Hocam her sene 2016 dan beri bu isi yapiyorum. Sadece hatay dan alıp malatya da satiyotum. Dahasi tek seferde toptan veriyorum. Su an malatya da atakaş marka komür tonu 3400 den gidiyor. Esim tarim kredi koop da müdür. Oranin fiyati ciftciye 3250 tl. Abartmiyorum 600 ton sattılar son 1 ayda. Benim karadenixde isim yok. Dogu anadolu dururken.
  • 20-01-2022, 18:28:44
    #14
    erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam her sene 2016 dan beri bu isi yapiyorum. Sadece hatay dan alıp malatya da satiyotum. Dahasi tek seferde toptan veriyorum. Su an malatya da atakaş marka komür tonu 3400 den gidiyor. Esim tarim kredi koop da müdür. Oranin fiyati ciftciye 3250 tl. Abartmiyorum 600 ton sattılar son 1 ayda. Benim karadenixde isim yok. Dogu anadolu dururken.
    Allah daha çok kazandırsın hocam.