Orta seviye bir kömür şu an tonu 3300 tl. 1700 lik komure iyi diyemezsin

her sene toplu al beklet sat yaparim. 2021 de 450 ton aldım. Subat basinda satıcaz. Su an 3400 lerde.3600 lere cikacaktir. Bu arada devletin dagitti cidri anlamda cok kalitesiz. Kül oranı cok fqzla.
Zonguldak da yaşıyorum bende bu işi yapıyorum. Ortalama şuanda 5000kalori 1700bandında. Dediginiz fiyattan kimseye kömür satamazsınız. Şu şekilde satarsınız, Çuval paketleme şeklinde.
Ayrıca bu dediğiniz 400+ ton kömürü ancak ama ancak Akdeniz kısımlarına verirsiniz. Bartın, Ereğli vesayre oralardada 2500civarında. Dediginiz fiyat çok yüksek.