Alkewebtasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adi kömür dediğimiz kalorifer kömürüdür. Devletin verdigi dediginizin tam tersine kaliteli kömürdür. çünki "TTK" kömürüdür. "Türkiye Taş Kömürü"
Dağatılan kömür ortalama 5000 6000 7000 Kalori arasııdır. Ve bu kömür yeterlidir. Kısacası devletin verdigi kömür sobayı eritir
Dağatılan kömür şuanda ortalama ton bazlı 1700TL dir.
Tabi bazı durumlarda taşören şirketlerle ihale yapılmakta. Onların dahattıgı kömürler hakkında bilgim yok. Makinalarda kontrol edilmesi lazım.
Orta seviye bir kömür şu an tonu 3300 tl. 1700 lik komure iyi diyemezsin her sene toplu al beklet sat yaparim. 2021 de 450 ton aldım. Subat basinda satıcaz. Su an 3400 lerde.3600 lere cikacaktir. Bu arada devletin dagitti cidri anlamda cok kalitesiz. Kül oranı cok fqzla.