extralarge adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
783 Lira Elektrik Faturası?
37
●1.054
- 20-01-2022, 15:54:08Bizde de tam tersi, devlet tamamen üretimden değil vatandaşın vergilerinden geçiniyor.Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-01-2022, 15:54:46Merhaba,
şubatta görüşürüz diyorum hocam
2 tur zam gelecektir !
çünkü piyasa zamı tam gider olarak kestiremiyor 60k diyelim elektrik faturası geliyor oda hesapladı 120k gelecek atıyorum fatura 160k gelecek adam 1 tur daha zam yapacak !
haziranda seçim olacaktır şuan kimse farkında değil ama hissedilmeye başladı en koyusunu bile düşündürecek ben öyle düşünüyorum - 20-01-2022, 15:56:57Geçen ay full kullanımda 463 lira gelen elektrik bu ay 1 hafta evde olmamamıza rağmen 1197 geliyor. Türk lirasının kaybettiği değeri her geçen gün sindire sindire görüyoruz.
- 20-01-2022, 15:59:45Hocam nereden bakılıyor. Ben bankadan ödüyorum çünkü bilmiyorumMaxcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-01-2022, 16:00:15Haziran-Temmuz gibi benim de erken seçim düşüncem var hocam.LaynThemes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-01-2022, 16:00:38reis faturanıza bakın elektrikçi saati okumuyor mu sizintickenio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle