Merhaba,

şubatta görüşürüz diyorum hocam

2 tur zam gelecektir !


çünkü piyasa zamı tam gider olarak kestiremiyor 60k diyelim elektrik faturası geliyor oda hesapladı 120k gelecek atıyorum fatura 160k gelecek adam 1 tur daha zam yapacak !

haziranda seçim olacaktır şuan kimse farkında değil ama hissedilmeye başladı en koyusunu bile düşündürecek ben öyle düşünüyorum