Merhaba,
şubatta görüşürüz diyorum hocam
2 tur zam gelecektir !
çünkü piyasa zamı tam gider olarak kestiremiyor 60k diyelim elektrik faturası geliyor oda hesapladı 120k gelecek atıyorum fatura 160k gelecek adam 1 tur daha zam yapacak !
haziranda seçim olacaktır şuan kimse farkında değil ama hissedilmeye başladı en koyusunu bile düşündürecek ben öyle düşünüyorum
Haziran-Temmuz gibi benim de erken seçim düşüncem var hocam.