Maxcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir önceki ay kaç kWh harcamışsınız ve bu ay ne kadar bir onlarıda yazarsanız hocam
Hocam nereden bakılıyor. Ben bankadan ödüyorum çünkü bilmiyorum