• 20-01-2022, 12:29:20
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Selam arkadaslar,

    Ingiltere yeni is modelini acikladi.

    Artik bazi sektorlerde haftada 4 gun calisma denenmeye baslanacak eger basarili olursa bu tum sektorleri etkileyecek. (Yeme-icme haric)

    Haftada 4 gun calisma modeli hakkinda ne dusunuyorsunuz? Bizim ulkemiz de bunun hayata gecme sansi var mi sizce?

    Not: 4 gun calisilacak is verenler 5 gunluk maas odeyecek.
  • 20-01-2022, 12:31:41
    #2
    Bizde utanmasalar haftayı 9 gün yapıp 8 gün çalıştıracaklar.
  • 20-01-2022, 12:31:53
    #3
    Özel sektördeki 6 gün 5'e düşmeli önce
  • 20-01-2022, 12:33:18
    #4
    Bizde olması rüyada
  • 20-01-2022, 12:34:13
    #5
    Gelişmekte olan ülkeler için biraz imkansız gibi.
  • 20-01-2022, 12:34:23
    #6
    xBertug adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam arkadaslar,

    Ingiltere yeni is modelini acikladi.

    Artik bazi sektorlerde haftada 4 gun calisma denenmeye baslanacak eger basarili olursa bu tum sektorleri etkileyecek. (Yeme-icme haric)

    Haftada 4 gun calisma modeli hakkinda ne dusunuyorsunuz? Bizim ulkemiz de bunun hayata gecme sansi var mi sizce?

    Not: 4 gun calisilacak is verenler 5 gunluk maas odeyecek.
    Bize uymaz İngiltere her anlamda Gelişmiş bir ülke.
  • 20-01-2022, 12:43:03
    #7
    Bizim özel sektör çalışanları uyurken bile çalıştırmanın yollarını arıyorken fazla ütopik
  • 20-01-2022, 12:45:54
    #8
    Bizim ülkede maaşı tam versinler saati problem değil.
  • 20-01-2022, 12:47:12
    #9
    Farzen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özel sektördeki 6 gün 5'e düşmeli önce
    Katılıyorum.
    1. Dünya ülkeleri boşuna 1. dünya ülkesi olmuyorlar.
    Sürekli deniyor ya işte 1 gün amerikada çalıştım iphone aldım falan geyikleri yapılıyor.
    Aslında batılı refah içindeki ülkelerin refah içinde olmalarının sebebi 1 gün çalışıp iphone alabilecek ekonomiye sahip olmaları değil, çalışan insanın 'insan' olduğunu unutmamaları.
    Amerikada genelde 'insan' gibi çalıştırılmayan insanlar hep göçmenler, meksikalılar, türkler şunlar bunlar oluyor. Hiçbir beyaz amerikalı kendine afedersiniz it gibi çalışmayı yediremiyor.