Selam arkadaslar,

Ingiltere yeni is modelini acikladi.

Artik bazi sektorlerde haftada 4 gun calisma denenmeye baslanacak eger basarili olursa bu tum sektorleri etkileyecek. (Yeme-icme haric)

Haftada 4 gun calisma modeli hakkinda ne dusunuyorsunuz? Bizim ulkemiz de bunun hayata gecme sansi var mi sizce?

Not: 4 gun calisilacak is verenler 5 gunluk maas odeyecek.