Özel sektördeki 6 gün 5'e düşmeli önce
Katılıyorum.
1. Dünya ülkeleri boşuna 1. dünya ülkesi olmuyorlar.
Sürekli deniyor ya işte 1 gün amerikada çalıştım iphone aldım falan geyikleri yapılıyor.
Aslında batılı refah içindeki ülkelerin refah içinde olmalarının sebebi 1 gün çalışıp iphone alabilecek ekonomiye sahip olmaları değil, çalışan insanın 'insan' olduğunu unutmamaları.
Amerikada genelde 'insan' gibi çalıştırılmayan insanlar hep göçmenler, meksikalılar, türkler şunlar bunlar oluyor. Hiçbir beyaz amerikalı kendine afedersiniz it gibi çalışmayı yediremiyor.