Selam arkadaslar,
Ingiltere yeni is modelini acikladi.
Artik bazi sektorlerde haftada 4 gun calisma denenmeye baslanacak eger basarili olursa bu tum sektorleri etkileyecek. (Yeme-icme haric)
Haftada 4 gun calisma modeli hakkinda ne dusunuyorsunuz? Bizim ulkemiz de bunun hayata gecme sansi var mi sizce?
Not: 4 gun calisilacak is verenler 5 gunluk maas odeyecek.
Ingiltere den yeni is modeli. Yorumlarinizi bekliyorum.
14
●245
- 20-01-2022, 12:34:23Bize uymaz İngiltere her anlamda Gelişmiş bir ülke.xBertug adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-01-2022, 12:47:12Katılıyorum.Farzen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1. Dünya ülkeleri boşuna 1. dünya ülkesi olmuyorlar.
Sürekli deniyor ya işte 1 gün amerikada çalıştım iphone aldım falan geyikleri yapılıyor.
Aslında batılı refah içindeki ülkelerin refah içinde olmalarının sebebi 1 gün çalışıp iphone alabilecek ekonomiye sahip olmaları değil, çalışan insanın 'insan' olduğunu unutmamaları.
Amerikada genelde 'insan' gibi çalıştırılmayan insanlar hep göçmenler, meksikalılar, türkler şunlar bunlar oluyor. Hiçbir beyaz amerikalı kendine afedersiniz it gibi çalışmayı yediremiyor.