Sizce de R10 gittikçe değişmiyor mu?
14
●311
- 19-01-2022, 21:57:27Üyeliği durdurulduPeki bizim büyük puntoyla "satış kapalı" yazdığımız konudan bize ulaşıp fiyat soranlara ne demeli
- 19-01-2022, 22:00:57Hocam bu moderatör ler hangi birine yetişsin 🤣Risque adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-01-2022, 22:06:51Yetişmek adına göreve gönüllü oluyor hocam. Şu an şablona uygun açılmayan konuların bir yaptırımı var mı hiç bu şekilde özensiz konu açmadığım için bilmiyorum, ancak eğer herhangi bir müeyyide uygulanmıyorsa; en azından şablon doldurmadan açılan konular için uyarı puanı eklenebilir. Böylece bir süre içerisinde üyeler de artık kurallara uymayı öğrenir. Kurallara teşvik etmek de dediğim gibi report ederek bizim görevimiz, biz bunu yaparsak uzun vadede moderatörlerin yükünü hafifletiriz.renklizeka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-01-2022, 22:08:31Günlerdir açmak istediğim konu. Bir iş ilanı var misal js bilen aranıyor şeklinde başlığı, içeriği ise şu "js bilen yazılımcı aranıyor detaylar için pm".
Çıldırıyorum artık böyle konuları görünce. Ben neden sana pm atma mecburiyetindeyim ayrıca js bilen yazılımcı arıyorsun ama js okyanus gibi sen mobil için js dev arıyorsundur ben web için js devimdir. Sonra boşa vakit kaybı. Saçma sapan işler gerçekten insanı deli ediyor.
Ama bu şekilde daha çok müşteri bulunuyor.