Hocam bu moderatör ler hangi birine yetişsin 🤣
Yetişmek adına göreve gönüllü oluyor hocam. Şu an şablona uygun açılmayan konuların bir yaptırımı var mı hiç bu şekilde özensiz konu açmadığım için bilmiyorum, ancak eğer herhangi bir müeyyide uygulanmıyorsa; en azından şablon doldurmadan açılan konular için uyarı puanı eklenebilir. Böylece bir süre içerisinde üyeler de artık kurallara uymayı öğrenir. Kurallara teşvik etmek de dediğim gibi report ederek bizim görevimiz, biz bunu yaparsak uzun vadede moderatörlerin yükünü hafifletiriz.