Konu
Sizce de R10 gittikçe değişmiyor mu?
19-01-2022, 22:00:57
#12
polemiyk
Risque adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Şablona uygun açılmayan konuları report ederseniz kategori moderatörleri konuyu silecek ve kişiye Report üyeliğinden şablon eksikliği nedeniyle silindiğine ilişkin özel mesaj gidecektir.
Hocam bu moderatör ler hangi birine yetişsin 🤣