• 19-01-2022, 12:14:52
    #37
    Ne kadar teşekkür etsek Coşkun abiye az kalır,konu açıldıkça ediyoruz Var ol Coşkun abi.
  • 19-01-2022, 12:25:37
    #38
    Son senelerde özellikle çok fazla yenilik geldi. Ücretli üyeliklerden tutun da reklamlara kadar. Burasının klasik bir forumdan ziyade bir ticaret merkezi haline getimek cidden vizyon gerektiren bir iş.
  • 19-01-2022, 12:28:49
    #39
    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son senelerde özellikle çok fazla yenilik geldi. Ücretli üyeliklerden tutun da reklamlara kadar. Burasının klasik bir forumdan ziyade bir ticaret merkezi haline getimek cidden vizyon gerektiren bir iş.
    Kesinlikle.
  • 19-01-2022, 16:54:39
    #40
    Konusu açılmışken Coşkun Bey ve forumdaki tüm üyelere teşekkür etmek istiyorum. Çok şey öğrendik, iyi ki varsınız.

    Ufak bir sitem: r10 tişörtü giymek istiyorum. en azından ücreti karşılığında alabilmemiz lazım.
  • 19-01-2022, 16:56:10
    #41
    GalipErdem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konusu açılmışken Coşkun Bey ve forumdaki tüm üyelere teşekkür etmek istiyorum. Çok şey öğrendik, iyi ki varsınız.

    Ufak bir sitem: r10 tişörtü giymek istiyorum. en azından ücreti karşılığında alabilmemiz lazım.
    Bana geldi ama insan giymeye kıyamıyor.
  • 19-01-2022, 16:59:56
    #42
    Yeşil SEO İnt. Hiz.
    Memnunuz beee
  • 19-01-2022, 17:01:59
    #43
    Yesil SEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Memnunuz beee
    Aynı düşüncedeyiz.
  • 19-01-2022, 17:22:15
    #44
  • 19-01-2022, 19:10:15
    #45
    Ne leveli. Çoluk çocuk dolu piyasada. Teknoloji forumunda saçma sapan konular var. Dh mi r10 mu anlaşılmıyor bazen. Netflix vs ortak satış yasak.