Konusu açılmışken Coşkun Bey ve forumdaki tüm üyelere teşekkür etmek istiyorum. Çok şey öğrendik, iyi ki varsınız.

Ufak bir sitem: r10 tişörtü giymek istiyorum. en azından ücreti karşılığında alabilmemiz lazım.