• 17-01-2022, 08:34:53
    #10
    Gladiator0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sabah aabah çok dolmuş ve birşeyler paylaşmak istedim. Aşık olmak ve karşısındakine değerinden fazla sevince neden hep kaybeden seven taraf olur ki ? İnsanlar mutlu olmak sevilmek istiyor ama seçildiğinde de neden böyle yaparlar ki ? Ben burda 3-4 saat mesaj beklerken o sosyal medyada başkasıyla (erkek) ile reesim atmak ile neyi amaçlıyor. Gerçekten insanın ömrünu ve beynini yemektrn başka birşey yapmıyorlar. Sevmek çok zor iş 😔😔
    Sev ama çok belli etme
    Değer ver ama çok hissettirme
    Gerektiğinde üst perdeden konuşmayı bil ama küçük düşürme
    Kimseyi de mesaj atsın diye boş boş bekleme
    Kendine bir uğraş bul yine bekle.

    Bizim kulağımızın arkası da kalmadı hocam. Saygılar..
  • 17-01-2022, 08:35:25
    #11
    Gladiator0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsani çok tüketiyor. Sürekli düşünmek uyuyamamak
    Ağır ağır da olsa geçiyor yaş kaç bilmem ama geçer geçer yine seversin oda geçer bir gün karışlıklı sevdiğin zaman anlarsın her şey ne kadar güzel.
  • 17-01-2022, 08:58:56
    #12
    TheKill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ağır ağır da olsa geçiyor yaş kaç bilmem ama geçer geçer yine seversin oda geçer bir gün karışlıklı sevdiğin zaman anlarsın her şey ne kadar güzel.
    Cok yaşadım. 26 yaşındayım çoğu şeyin farkındayım ama nasip deyip gecistiriyorum
  • 17-01-2022, 11:48:43
    #13
    Gladiator0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cok yaşadım. 26 yaşındayım çoğu şeyin farkındayım ama nasip deyip gecistiriyorum
    Para kazanmaya bak. Gerisi gelir. Ne demek istediğimi 30+ da daha iyi anlarsın hocam. Takma kafana. Sevdiğimiz herkes illa bizi sevecek bir şey yok. O olmazsa başkası olur. Hatta şartları uygun yaparsan daha iyisi olur. Fazla duygusal olma, üzülen hep sen olursun.