Cok yaşadım. 26 yaşındayım çoğu şeyin farkındayım ama nasip deyip gecistiriyorum
Para kazanmaya bak. Gerisi gelir. Ne demek istediğimi 30+ da daha iyi anlarsın hocam. Takma kafana. Sevdiğimiz herkes illa bizi sevecek bir şey yok. O olmazsa başkası olur. Hatta şartları uygun yaparsan daha iyisi olur. Fazla duygusal olma, üzülen hep sen olursun.