Gladiator0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnsani çok tüketiyor. Sürekli düşünmek uyuyamamak
Ağır ağır da olsa geçiyor yaş kaç bilmem ama geçer geçer yine seversin oda geçer bir gün karışlıklı sevdiğin zaman anlarsın her şey ne kadar güzel.