Gladiator0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sabah aabah çok dolmuş ve birşeyler paylaşmak istedim. Aşık olmak ve karşısındakine değerinden fazla sevince neden hep kaybeden seven taraf olur ki ? İnsanlar mutlu olmak sevilmek istiyor ama seçildiğinde de neden böyle yaparlar ki ? Ben burda 3-4 saat mesaj beklerken o sosyal medyada başkasıyla (erkek) ile reesim atmak ile neyi amaçlıyor. Gerçekten insanın ömrünu ve beynini yemektrn başka birşey yapmıyorlar. Sevmek çok zor iş 😔😔
Sev ama çok belli etme
Değer ver ama çok hissettirme
Gerektiğinde üst perdeden konuşmayı bil ama küçük düşürme
Kimseyi de mesaj atsın diye boş boş bekleme
Kendine bir uğraş bul yine bekle.

Bizim kulağımızın arkası da kalmadı hocam. Saygılar..